ספרי טיולים – מי צריך אותם בשנות האלפיים

עד לפני כמה שנים הספרים שהיו הפופולאריים בעולם, הם בלי שום ספק ספרי הטיולים וההדרכה המיוחדים שנתנו בעבר לכל נופש, מטייל ותייר את כל המידע מא' עד ת' בכל הנוגע ליעד התיירות.

עד שנת 2006 עוד הכל היה סטנדרטי וכולם נעזרו בספרי ההדרכה של לונלי פלאנט במקרה שמדובר בטיולי התרמילאים הארוכים והמיוחדים יותר, וכמובן מדריכי שיחור שעד היום נחשבים למקצועניים בכל הקשור ליעדי אירופה הקסומה.

אבל תגידו לי אתם…מי צריך בכלל מדריך טיולים בשנת האלפיים כאשר לרשותנו עומד האייפון, האייפד ואמצעי הטכנולוגיה האחרים שכיום משמשים לתחליף מצוין לספרים הישנים והכבדים.

האפליקציה שהחליפה את הספר שלי

בעבר כאשר רצינו לטוס ולטייל בלונדון, אחד מהדברים שהיינו עושים זה ניגשים לחנות הספרים הקרובה ורוכשים לעצמנו עותק של "מדריך לונדון", לאלו שרוצו לחסוך אז תמיד היה מכר או חבר שלרשותו אוסף הספרים המורחב לכל היעדים הפופולאריים.

כיום בדור האייפון וכאשר הטכנולוגיה השתלטה על מרביתנו, האופציה לקרוא את החומר הרלוונטי על יעד התיירות פשוט וקל הרבה יותר, לרשותכם עומדות מספר אפליקציות שבהחלט יודעות לספק את התשובה והתמורה בעד האגרה, כגון:

חשוב לציין שישנם עוד עשרות מדריכי טיולים פופולאריים באינטרנט, אך כמובן שחלקם הגדול הינו ללא תשלום וחלקם האחר בתשלום, המדריכים שבתשלום הם מדריכים מצוינים שנותנים את התמורה בעד האגרה.